Berlin äger

Haha, ni ska veta att jag har försökt, försökt och försökt åter igen att skriva inlägg!
Det publiceras inte och jag fattar ej varför!?

Anyways, vi åkte kl. 03.30 igår morgon, flyget gick 06.30 från Skavsta flygplats.
När vi kom till Berlin så åkte vi UBahn till hotellet. Sen gick vi ut för klockan var bara 9 på morgonen. Vi tittade på bl.a. Checkpoint Charlie, en liten del av Berlinmuren. Fikade på Starbucks, Chiquita och åt på Hard Rock Café och Burger King.

Men idag så har vi mest shoppat. Jag köpte ett par låga vinröda converse hem. Ska väl köpa mer imorgon, fast det är inte så mycket öppet på söndagar.

Vi ska även upp i TV-tornet och till ett gammalt koncentrationsläger som heter Saxenhausen [stavningen..].

Skriver mer då! Efter detta inlägg kommer bildbomb [om det går], fast ni får en bild på mina converse.

I tell more later..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: