Muuuusic ...

Hazzz Happenin' !?
Idag har varit en dag som så många andra:
1. Skola, gjorde projektprov i engelska, tror att det gick bra iallfall. Jag och Bea hann även bli sura på några som satt och skrev ' Niall Horan & Harry Styles' på ett papper ( haha, dom är våra ... ) och gjorde massa test på varandra och tjatade hål i huvudet på omgivningen om hur mycket vi älskar 1D :D
2. Handbollsträning, var även med Bea ett tag innan det och planerade lite för en hemlig sak ;)
3. Sitta och lata sig vid datorn hela kvällen och vänta på att Big Brother ska börja ..

Mina dagar i stort, haha.
Men tänkte ge lite musiktips, mina favoritlåtar med andra ord:

Social Butterfly - Rasmus Viberg
Watercolour - Pendulum
Live my life - Far East Movement ft. Justin Bieber
On my own - Three days grace
Walk away from the sun - Seether
114 - The Majority Says - som förövrigt är min kusins band, är sjukt stolt över dig Axel !

Och så klart alla One Directions låtar, älskar alla så grymt mycket, men favoritern just nu är I should've kissed you.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: