Sanningar om Bea

Ni får som ni ville! Lite sanningar, here we go ..

- Jag älskar kolsyrat vatten
- Många tror inte på mig när jag säger att jag är född 1 April
- Jag gillar inte endel folk som gillar One Direction, alltså falska fans, om ni förstår
- Lever genom min iPhone
- Facebook checkas över 100/dag, om inte mer, är beroende
- Jag älskar tidningen FRIDA, prenumenerar även på den
- Jag tycker att jag själv är superrolig ibland
- Ibland skrattar jag så mycket att jag får näsblod [Ja, jag är lite udda]
- Bea är inte mitt smeknamn, det är mitt normala namn vilket endel har svårt att fatta
- Jag älskar One Direction mest i hela världen <3333 [och austin]
Ok. Det var typ allt. Hoppas ni blev nöjda med det lilla, haha! Pussisar och Kramisar



Kommentarer
Maja

Skrattat så du får näsblod? Wow, låter läskigt... Fin blogg i alla fall! :)

2012-02-23 @ 16:21:37
URL: http://hoglunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: