Sanningar om Maja

Nu kommer mina sanningar :D
1. Jag älskar vitlöksbröd, är helt beroende ..
2. Jag lever för One Direction, dom är mitt liv, mitt blod, mitt allt !
3. Det här är fösta gången jag bloggar, tycker att det går helt okej :)
4. Jag missar inte ett enda avsnitt av Kung Fu Panda, det är det roligaste jag vet !!
5. Mina favoritämen i skolan är Geografi & Engelska.
6. Jag gråter varje kväll för att jag älskar One Direction så mycket ..
7. Jag fyller snart år :D ( 5 mars )
8. Man ser nästan inte mina väggar för att dom är fulla med planscher på Justin Bieber & One Direction :)
9. Jag älskar mitt rum !
10. Jag är cool :)
11. Jag är en tönt :)
haha, kom inte på något mer ;)
Men idag har jag varit hos läkaren angående min yrsel. Fick göra massa övningar & tester & tog blodprov i fingret, ajj !
Sen gick jag & mamma & åt på Mimmis Visthus i Knäppingsborg. Jättemysigt ställe !
Just nu sitter jag och väntar på att en av mina kära vänner Gabriella ska lägga upp en video på youtube & ikväll ska jag se Big Brother & förmodligen plugga lite !
Ha det gött !



Kommentarer
Elin

Kung fu panda ??!!! :D

2012-02-23 @ 23:24:56
REBECCA

sv: tusen tack. Har inte något direkt hum om eran blogg så jag vet inte vad ni kan förbättra! Men nyheter om 1D uppskattas väl av fans kan jag tänka mig! Har ni träffat dem? Kram

2012-02-25 @ 15:28:24
URL: http://rebeccafornstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: