Uppochnervänd dag ..

Hazz Happenin' ?
Dagen har varit konstig. Rolig, tråkig, sorgig, underbar ...

Anledningar till att den har varit underbar & rolig:
1. Varit med Märtha, fotat till bilden, skrattat så vi tjutit, ätit MC osv
2. Fått FRIDA med en poster på Liam och signerade Idolkort av killarna :D
3. Snart är det Big Brother & Justin fyller imorgon. Det har lyst upp dagen :)

Anledningar till att den har varit tråkig och sorglig:
1. När jag kommer hem får jag veta att Zayns farbror har gått bort. Har i och med det gråtit hela kvällen och mår bara skit.
2. Oroar mig mycket för skolan och så just nu och måste som ni sett kompletera geografin för att få godkänt ..
3. Har fått diagnos från min läkare att jag har Tinitus. En hörslelskada som innebär att jag i hela mitt liv kommer att få leva med ett tjutande ljud i öronen.

Vet inte hur jag mår, piss eller underbart.

Här är iallafall lite bilder, och vill påpeka att jag INTE är någon fotograf. Dom två första är till en skoluppgift.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: