(-:

Ok, jag erkänner att vi suger häst på att uppdatera men vi vet inte riktigt vad vi ska blogga om.
1D updates? Vardag? Oss? Fotboll?
Därför har det nu varit ett litet uppehåll kan man säga, men jag hade tänkt börja lite nu.


Jag har jobbat med matte & blivit dissad ett antal gånger idag, först av Maja & Märtha, sen av Malin som skulle ta spexfoto, sen kom from sen när jag skulle svara på hans fråga så var han borta.. forever alone stone satt jag där i ett grupprum, buhuuu


Iaf, nu sitter jag och är social mot typ 1000 stycken i fb-chatten, ska vara lite mer social nu.
pusss


image description

Kommentarer
E L L A S Ö D E R W A L L ♥

Vill du vara med i Veckans blogg och få chansen att vinna en länkning i menyn i en hel vecka framför mina 170 unika så klicka här: http://ponnybruden.se/2012/march/vinnaren-av-veckans-blogg.html#comment



Kram, Ella

2012-03-17 @ 19:30:43
URL: http://ponnybruden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: