Dagen och Dagens Bild

Vas happenin' !?
Lite kort om dagen:
Den börjande med mig, tjutandes, framför datorn, lyssnandes på That should be me ..
I stora drag då, eftersom dagen har många detaljer:
Jag och Märtha har hunnit bomba skolan med ' Grattis Justin <3' lappar, som väntat blev neddragna och nedklottrade sedan, kollat på ' Justin Biebers Video Dairy ' ( stav .. ) på MTV och fettat oss med godis, ha allsång i form av ' HAPPPY BIRTHDAY DEAR JUSTIN ' på busshållplatsen, och jag själv har hunnit gråta så mycket att snart finns det inget vatten kvar i kroppen ..
Haha, ja ungefär så ;)
Har även hunnit redovisa svenska 11, och är nöjd :)


- dagens bild är även på födelsedagsbarnet, älskar dig något enormt.


Kommentarer
M I C A E L A S - En blogg om mig, mode, fotografi och annat kreativt!

SVAR: Tack så mycket :)

2012-03-01 @ 23:04:24
URL: http://lovliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: